dimarts, 19 d’agost del 2014

Espècies (des) protegides de la "Fuckin' people"!

Sabeu què? Doncs que fa uns dies en @fiodorpacheco i jo vam anar a la ràdio. A una ràdio de veritat, la Ser Catalunya, concretament, al programa Espècies Protegides. Com hi vam arribar és molt llarg d'explicar, però el cas és que hi vam anar com a representants del Papyh, i jo vaig parlar una mica del meu disc i vaig tocar una cançó EN DIRECTE amb una guitarra espanyola (una lectora es desmaia...)



Així doncs, aqui us deixo el podcast del passat 14 de juny en que jo i el meu amic tuiter anem apareixent i desapareixent a partir del minut 5, i en 2 minuts ja haviem declarat que estavem canviant totalment el rumb de les tertúlies radiofòniques, i haviem rajat d'en Marius Carol i d'en Xavier Sardà i (una mica menys) dels M***L. ANEM FORT.

Les vistes més tristes